گزارش تمرين آبي پوشان
 
کلبه فراقط!!!
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 1:54 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تمرين تيم فوتبال استقلال با تاخير سرمربي اين تيم و حضور هاشم بيک زاده برگزار شد.


تيم فوتبال استقلال که خود را براي ديدار مقابل راه آهن در رقابت‌هاي ليگ برتر آماده مي‌کند از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازي تمرينات را پيگيري کرد. برنامه‌هاي آماده سازي آبي پوشان در حالي انجام شد که امير قلعه نويي با تاخير 20 دقيقه‌اي به ورزشگاه رسيد و مجيد صالح همچنان در تمرينات اين تيم غايب است. سياوش اکبر پور نيز در تمرين امروز حضور نداشت زيرا اين بازيکن با آسيب ديدگي مواجه است.

* هاشم بيک زاده که پس از دربي 75 با آسيب ديدگي روبه رو شده بود امروز در تمرين حاضر شد و تمرينات اختصاصي را انجام داد ضمن آنکه جانواريو باز هم نتوانست در تمرينات گروهي‌ تيمش شرکت کند.

* در ابتداي تمرين بازيکنان زير نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و در گروه‌هاي دو و سه نفر به ارسال پاس‌هاي کوتاه روي آوردند. بخش سوم تمرين تمرينات هجومي بود که سرمربي استقلال براي بازيکنان در نظر گرفت و حتي در بخشي از تمرين در کنار آنها پا به توپ شد.

* هنگامي که بازيکنان اين بخش از تمرين را پشت سر گذاشته و روي دروازه‌ها حمله مي‌کردند ميلاد ميداودي قصد داشت با ضربه سر توپ را وارد دروازه کند که توپ به دست وي اصابت کرد و سرمربي آب پوشان از وي خواست تا اين کار را انجام ندهد و تلاش کند تا با ضربه سر به سمت دروازه ضربه بزند.

حسين ياريار مدير عامل باشگاه هنرمندان در بخشي از تمرين نزد سرمربي استقلال رفت و حدود 10 دقيقه با قلعه نويي به صحبت پرداخت.

* حدود 30 نفر از هواداران تيم استقلال از تمرين امروز اين تيم ديدند کردند ضمن آنکه شاهرخ بياني و ميرشاد ماجدي نيز تمرينات را از نزديک نظاره گر شدند.

* آرش برهاني با وجود سرماخوردگي در کنار ديگر بازيکنان تيم استقلال در تمرينات گروهي شرکت کرد.

تمرينات تيم استقلال، فردا مجددا پيگيري خواهد شد و اين تيم روز يکشنبه در تمرين اختصاصي اين باشگاه در ديداري دوستانه به مصاف داماش گيلان مي‌رود اعضاي تيم داماش فردا ساعت 16 به تهران سفر کنند و روز يکشنبه به مصاف استقلال بروند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان